COVID-19 generelt

Vi står alle i en helt særlig situation, hvor regeringen har igangsat en lang række initiativer for at inddæmme spredningen af coronavirus. CoffeeTime følger naturligvis alle anbefalinger fra myndighederne, samtidig med at vi forsøger tilpasse os omstændigheder. Derfor har vi indført en række initiativer for at sikre vores kunder får en oplevelse af, at det er “business as usual”.

Afhentning/Personligt levering
Det ikke muligt, at afhente varer i Odense eller København.

Sådan håndterer Postnord pakkerne
Når Postnord omdeler pakker, gør de alt, hvad de kan for at passe godt på kunderne og deres medarbejdere. Derfor er Postnord klar med et par nye initiativer som gælder for levering af pakker til private og virksomheder.

Postnord kan underskrive for dig:

  • Pakkebuddet kan skrive under med en særlig COVID19- underskrift på deres scannere for dig som kunde. Så kan alt fysisk kontakt undgås.

Engangsfuldmagt til at stille pakken uden kontakt:

  • Du kan som kunde hænge en fuldmagt på døren, der giver os lov til at sætte pakken foran din dør eller et sted på adressen. Hermed undgås fysisk kontakt.

Tilmeld husstanden eller kontoret til Modtagerflex:

  • Du er tilmeldt Modtagerflex, så pakkebuddet kan stille pakken et aftalt sted. Er du ikke tilmeldt Modtagerflex kan du som privatperson gøre det her og virksomheder kan gøre det her. Hermed undgås fysisk kontakt.

Brug Postnord FlexChange:

  • Med FlexChange kan du omdirigere din pakke, når den er på vej til dig. I stedet for at Postnord lægger pakken til afhentning på posthuset eller i Pakkeboksen, kan du nu give PostNord en engangsfuldmagt. Det betyder, at du selv kan vælge, om den pågældende pakke skal stilles et sted på din adresse fx i garagen eller om den skal afleveres til din nabo. Når pakken er på vej til dig, får du en advisering. Hvis du ikke har Modtagerflex indeholder adviseringen nu et link til en PostNord hjemmeside, hvor du kan fortælle dit pakkebud, hvor pakken skal leveres.

Er der ingen på adressen?
Såfremt du ikke benytter dig af en af ovenstående muligheder vil Postnord give dig besked via en seddel i din postkasse og du vil også modtage en sms/email om at din pakke kan afhentes på nærmeste udleveringssted.

Levering til Pakkeshops
Enkelte pakkeshops har valgt at lukke midlertidigt ned, hvis de fx også er cafe – helt som myndighederne har opfordret til. I de få tilfælde, hvor det sker, så sørger transportøren for at din pakke bliver flyttet til et af deres udleveringssteder i nærheden, og at du får direkte besked om, hvor pakken skal hentes.

Leveringstid

Du kan fortsat forvente levering af din varer indenfor 24-48 timer (hverdage) fra du har bestilt. Vi tager dog forbehold for evt. forsinkelser hos Postnord og Bring.

Forhold på lager & kontor

Høj hygiejne har altid været en topprioritet. Der er indført mindre 24/7 skiftehold på lageret i Odense for at undgå fysisk kontakt og hjemmearbejdspladser er etableret.

Vi følger naturligvis situationen nøje og tager forbehold for pludselige ændringer.

Pas på hinanden, Frederik & Co.