Reklamation & Returnering hos CoffeeTime

Reklamation & Returnering

Du kan være sikker på, at vi som minimum holder os til alm. dansk lovgivning samt de retningslinjer som anbefales og udstikkes af b.la. Nets, Teller, e-handelsfonden, fødevarestyrelsen og øvrige myndigheder.

Nedenfor kan du læse om vores returbetingelser, og hvis du har klager, er du velkommen til at kontakte os via service@coffeetime.dk

Vores holdning til din tilfredshed

Det er vores klare holdning, at vores varer såvel som den service vi yder skal være i orden. Det vil sige, at de varer du modtager fra os skal naturligvis være i orden og været leveret korrekt. Og at den service du oplever i forbindelse med leveringen og ved kontakt med vores kundeservice skal være venlig, imødekommende og effektiv.

Reklamation

På alle varer købt hos os ydes, jf. dansk lovgivning om forbrugerkøb, 2 års reklamationsret for private. For varer med begrænset holdbarhed er retten til at reklamere afgrænset af det givne produkts holdbarhedsperiode.

Eventuelle fejl eller mangler ved leverancer fra os skal påberåbes i rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Det er din pligt, at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til os.

Fortrydelsesret

For private (forbrugerkøb) er der er 14 dages fortrydelsesret jf. alm. lovgivning, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. porto/fragt og ekspedition) til din konto/kort/kreditnota indenfor rimelig tid. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Forbrugsvarer som fx. kaffe, te, kakao, sirup, chokolade o.l. er ikke omfattet af fortrydelsesretten jf. alm. lovgivning.

Returnering

Når du har oprettet en reklamation (se ovenfor) vil du få oplyst adressen samt hvilke informationer du skal vedlægge.

Refusion

Såfremt du er berettiget til refusion, bliver beløbet indsat/tilbageført på det betalingskort du har brugt eller ved alm. bankoverførelse. Dette sker inden for ca. 8-14 hverdage - dog max. 30 dage.

Er du en virksomhed med kredit sendes der en kreditnota som blot modregnes din næste betaling.

Forretningsbetingelserne

Der henvises i øvrigt til vores alm. forretningsbetingelser.


Angiv venligst dit ordrenummer, forklar fejlen, den sandsynlige årsag til fejlen, og foreslå, hvad vi kan gøre ved det via en e -mail til service@coffeetime.dk. Vi ville sætte pris på eventuelle billeder af fejlen som vedhæftet fil. Vi stræber efter fremragende kvalitet, og værdsætter derfor enhver kommentar. Vi glæder os til at høre fra dig.